جدیرترین اخبار :
  • نشست رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
  • پاسخ هند به تهدید آمریکا: توافق چابهار به نفع کل منطقه است
  • چرا منطقه آزاد چابهار برای هندی‌ها مهم است؟
  • دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و سفیر کره جنوبی در جزیره قشم
  • گشایش نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا محور ایران در جزیره قشم
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه توسعه کریدور شرق؛

محور توسعه شرق را وارد چرخه عمل خواهیم کرد/ وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای در حال شکل گیری است

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/09/22 | تعداد بازید :375
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه توسعه کریدور شرق که به میزبانی چابهار برگزار شد گفت: در اولین نشست به یک وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای دست یافتیم و محور توسعه شرق در چرخه عمل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ امیر مقدم ظرفیت منطقه آزاد را راهبردی و توسعه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: مقدمات کار از زیرساخت‌های بندری تا ترانزیتی به بهترین نحو ممکن آماده شده و ما باید با این داشته‌ها شروع و در ادامه راه با کارگروه‌های دیگر رفع موانع کرده و از ظرفیت‌های موجود صددرصد نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی فعال کردن کریدور شرق را از نیازهای توسعه منطقه‌ای، ملی و در نهایت بین‌المللی عنوان کرد و گفت: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کریدور شرق درچابهار را یک فرصت فرامنطقه‌ای و باز شدن پنجره جدید در توسعه شرق را نشان از پویایی این کریدور که در آینده‌ای نزدیک برای همه قابل لمس خواهد بود دانست.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای تمامی فعالین اقتصادی در بسته‌های مختلف آماده و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به آنها تقدیم شده است.

وی در پایان گفت: مصوبات این کارگروه تا یک ماه دیگر اجرایی و نشست بعدی که دبیرخانه اصلی و مرکز آن منطقه آزاد چابهار است در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل